четвер, 25 лютого 2016 р.

Ні я жива, я вічно буду жити!


Ти себе Українкою звала,
І чи краще знайти ім`я
Тій, що радістю в муках сіяла,
Як Вітчизна велика твоя.
Твоє слово разюче, як зброя,
Що боронить свій край і свій дім.
І схиляю в шанобі чоло я
Перед світлим безсмертям твоїм




     «Коли б треба було окреслити творчість Лесі Українки одним словом, – писав Максим Рильський, – то найвідповідніше слово було б – боротьба». З’явившись на рубежі двох століть і двох епох, ця творчість стала однією з вершин української літератури.
Ім’я поетеси овіяне всенародною любов’ю. Це була людина виняткової мужності і принциповості, духовної краси і мистецького обдарування, її талант виявился у багатьох різновидах літературної праці – поезії, драматургії, прозі, літературній критиці і публитистиці, перекладацькій роботі і фольклористиці. До Дня Народження Лесі Українки у Перегонівській сільській бібліотеці оформлено виставку-портрет «Ні я жива, я вічно буду жити!» та проведено бесіду про життя і творчість поетеси.

Ці книги поетеси ви знайдете у нашій бібліотеці

Немає коментарів:

Дописати коментар